Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.

NOVINKY

arr3Na rok 2017 máme pripravené nové produktyTěšíme sa na Váš záujem a veríme, že oceníte našu ponuku aj v novom roku 2017.... arr3Matrac DreamLux ste si vyberali najčastejšie.V roku 2016 ste si najviac vyberali matrac DreamLux. Ďakujeme a prajeme Vám hrejivé sny!...

TOVAR V AKCII

Naša cena 74,00 €
Naša cena 239,00 €
Naša cena 139,00 €

NAJPREDÁVANEJŠÍ

Naša cena 46,00 €
Naša cena 49,90 €
Naša cena 39,90 €

ANKETA

Preferujete zdravý spánok?

Áno 43% Celkom áno 22% Nie príliš 17% Vôbec 17%

 

 


BLOG » Zaujímavosti o spánku
10 tipov pre lepší spánok

 

Zaujímavosti o spánku, ktoré Vás pravdepodobne ani vo sne nenapadli

 

1. Kvalitný matrac a vankúš

Kvalitný matrac a vankúš je základom príjemného a zdravého spánku. 
Výberu správneho matraca venujte dôležitú pozornosť. 
Matrac by mal kopírovať Vaše telo tak, aby chrbtica bola v rovine. 
Dajte prednosť kvalite pred nízkou cenou.

2. Kvalitný rošt

Kvalitný rošt je tak ako matrac neodmysliteľnou súčasťou zdravého spánku. 
Veľa ľudí pri výbere matracu zabúda venovať pozornosť správnej voľbe roštu. 
Nie každý matrac je vhodný na latové rošty alebo lamelové rošty.

3. Kvalitná posteľ

Každý z nás trávi veľkú časť života v posteli, či už spíme alebo odpočívame. 
Výber postele  ovplyvňuje kvalitu nášho spánku. 
Postele TEXPOL z masívneho dubového a bukového dreva Vám ponúkajú vysokú kvalitu použitých materiálov a jedinečný vzhľad. V kombinácii s kvalitným matracom a roštom podľa Vašich požiadaviek Vám zaručujeme luxus vo Vašej spálni. 

4. Spálňa – oáza pokoja a kľudu.

Vaša spálňa by mala byť priestranná s dostatočným prísunom čerstvého vzduchu. 
Ak správne navrhneme spálňu, zvolíme vhodnú posteľ, optimálny matrac a vankúš, urobíme pre svoj spánok veľmi veľa. Používajte upokojujúce farby, aby ste vo vašej spálni dosiahli rovnováhu. Vzhľad  spálne  podporuje najlepší tok energie pre zdravý spánok. 

5. Chodievajte spávať a vstávajte v rovnaký čas aj počas víkendu.

Ideálny spánok je 8 hodín denne. S týmto návykom si naučíte organizmus na pravidelný režim. Zaspávať sa Vám bude oveľa ľahšie a po čase Vás nebude musieť budiť ani budík. 

6. Neprejedajte sa pred spaním!

Veľké množstvo tekutín a potravy zaťažuje Váš organizmus a s plným žalúdkom nedoprajeme nášmu telu oddych. Odporúčame ľahšie jedlo  2 hod pred spánkom a ráno sa nebudete cítiť unavene. Plný žalúdok núti telo pracovať a tým ho udržiava v stave budenia. 

7. Fyzická námaha počas celého dňa Vám zaručí kvalitný a hlboký spánok!

Žiadne cigarety , alkohol a kofeín, zaťažujú náš organizmus počas spánku. 

8. Nerozptyľujte sa pred spánkom počítačom!

Prečítajte si knihu, počúvajte príjemnú hudbu, neriešte problémy, tým môžete len zhoršiť  priebeh spánku. 

9. Spať v noci, nie cez deň!

Denný spánok narúša cyklus nočného spánku, cez deň spite maximálne 50 minút a to len v poobedňajších hodinách. Pri práci na nočné zmeny si zaistite dostatočnú tmu na pokojný spánok. 

10. Lieky na spánok vymeniť za pevnú vôľu!

Výsledkom užívania uspávacích prostriedkov dosiahnete len nepokoj, nevyrovnanosť, depresie. Následne budete potrebovať  povzbudzujúce prostriedky cez deň, aby ste vyvážili účinky uspávacích prostriedkov. Dostanete sa do kolobehu, ktorý rýchlo vedie k zruinovaniu svojho zdravia a robíte život neznesiteľný pre seba i pre svoje okolie.