Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.

NOVINKY

arr3Na rok 2017 máme pripravené nové produktyTěšíme sa na Váš záujem a veríme, že oceníte našu ponuku aj v novom roku 2017.... arr3Matrac DreamLux ste si vyberali najčastejšie.V roku 2016 ste si najviac vyberali matrac DreamLux. Ďakujeme a prajeme Vám hrejivé sny!...

TOVAR V AKCII

Naša cena 74,00 €
Naša cena 209,00 €
Naša cena 553,00 €

NAJPREDÁVANEJŠÍ

Naša cena 105,00 €
Naša cena 46,00 €
Naša cena 189,00 €

ANKETA

Preferujete zdravý spánok?

Áno 43% Celkom áno 22% Nie príliš 17% Vôbec 17%

 

 


BLOG » Zdravý spánok » Triky pre vodičov
Na čo si treba dávať pozor pred a počas jazdy za volantom?

 

Tipy a triky pre lepšiu jazdu a ako byť pripravený na dlhšiu cestu

POTRAVINY

Vyhýbajte sa potravinám s obsahom melatonínu a tryptofánu. Tieto hormóny podporujú ospalosť a sú obsiahnuté v ryži, zemiakoch, chlebe a v cestovinách.
Vhodnejšia alternatíva pre Vašu pozornosť je siahnuť po vitamínoch.

Lieky

Skontrolujte si aké lieky užívate. Niektoré lieky obsahujú látky, pri ktorých strácame pozornosť na cestách.

Hudba

V žiadnom prípade nepočúvajte počas jazdy monotónne melódie.
Pustite si radšej rytmickejšiu hudbu, ktorá vás zaujme a neuspí. 

Prestávky

Prestávky sú veľmi dôležité hlavne na diaľniciach alebo dlhších cestách.
Mozog je unavený z dlhej cesty a potrebuje odpočinok! 

Čas

Ak je to možné vyhýbajte sa šoférovaniu medzi 01:00 - 04:00 a 13:00 - 16:00, kedy je Váš organizmus navyknutý na spánok. 

Spánok

Pred jazdou je dôležité sa poriadne vyspať, pretože riziko na cestách závisí hlavne od dostatočného odpočinku.
Ak sa Vaše telo po prebudení cíti unavenejšie, ako pred spánkom, trpíte zrejme spánkovou poruchou. Nešoférovať! 

Signál

Padajú vám viečka? Nemôžete si nájsť správnu polohu? Neustále zívate?
Tieto a ďalšie príznaky ako sú bolesti chrbta a krčnej chrbtice sú signálom zníženej ostražitosti.
Urobte si prestávku každé dve hodiny, čím dlhšia cesta, tým väčší problém so sústredenosťou.
Odporúčame dať si kávu alebo energetický nápoj.